2. srpna vyšel na webových stránkách 1. SC Znojmo rozhovor s novým marketingovým manažerem. Dnes máme konec září a v přepisu rozhovoru vám přinášíme náš pohled na věc. (modře)
Michale,
mohl byste se krátce na úvod představit, případně uvést, jaké
máte zkušenosti s působením ve fotbalových funkcích?
Fotbalu se věnuji odmalička. Klubem jsem si dokonce prošel i jako hráč mládežnických kategorií. Mám vystudovaný sportovní management na Masarykově univerzitě v Brně a při svém zahraničním studiu na University of Zagreb jsem měl možnost nahlédnout do fungování nejznámějšího chorvatského klubu GNK Dinamo Zagreb. Tato zahraniční zkušenost mi dala opravdu hodně a prozatím si ji cením nejvíce.
Fotbalu se věnuji odmalička. Klubem jsem si dokonce prošel i jako hráč mládežnických kategorií. Mám vystudovaný sportovní management na Masarykově univerzitě v Brně a při svém zahraničním studiu na University of Zagreb jsem měl možnost nahlédnout do fungování nejznámějšího chorvatského klubu GNK Dinamo Zagreb. Tato zahraniční zkušenost mi dala opravdu hodně a prozatím si ji cením nejvíce.
Okurkáři: V Dinamu
Zagreb vždy uměli výborně pracovat s fanoušky. Veleslavný
klub získával tituly jak na běžícím pásu a chodilo tam
průměrně kolem třech až čtyř tisíc diváků.
Jak
se vůbec přihodilo, že jste se ocitl ve Znojmě?
Před
sezónou jsem zpracovával pro klub projekt týkající se
nadcházející sezóny a na základě výsledku jsme se s panem
Tunkou domluvili na vzájemné spolupráci.
Tak
ten projekt bychom velmi rádi viděli.
Ve
Znojmě byly dlouho diskutovaným tématem přestávkové programy.
Co je dle vás třeba udělat, aby pro diváky byly lákavé a
skutečně atraktivní?
Přestávkové programy jsou kapitola sama o sobě. Setkáváme se s mnoha názory a je opravdu těžké se zavděčit větší skupině lidí. Přestávky bychom chtěli vyplnit minisouboji našich nejmenších fotbalistů, kteří si určitě zaslouží zahrát si před plným stadionem a budou tak odcházet ze zápasu spokojeni a s úsměvem na tváři. Dále bychom rádi pro fanoušky pořádali různé soutěže o klubové suvenýry a produkty partnerů klubu.
Přestávkové programy jsou kapitola sama o sobě. Setkáváme se s mnoha názory a je opravdu těžké se zavděčit větší skupině lidí. Přestávky bychom chtěli vyplnit minisouboji našich nejmenších fotbalistů, kteří si určitě zaslouží zahrát si před plným stadionem a budou tak odcházet ze zápasu spokojeni a s úsměvem na tváři. Dále bychom rádi pro fanoušky pořádali různé soutěže o klubové suvenýry a produkty partnerů klubu.
Určitě
by bylo pro malé fotbalisty velkým zážitkem zahrát si před
plným stadionem, ale zatím je stadion zápas od zápasu prázdnější.
Tak snad na zápase se Zbrojovku budou mít příležitost, jinak to
už na plný stadion letos nevidíme.
Jak
hodláte využít samotnou propagaci znojemského fotbalu? Ať už co
se týče reklam či plakátů ve městě…
V dnešní době internetu bychom se chtěli více zaměřit na online propagaci, která má při správném nastavení mnohem větší dosah než tištěná reklama. Plakáty po městě však budou součástí a budete je moci vidět již před nadcházejícím zápasem s Jihlavou.
V dnešní době internetu bychom se chtěli více zaměřit na online propagaci, která má při správném nastavení mnohem větší dosah než tištěná reklama. Plakáty po městě však budou součástí a budete je moci vidět již před nadcházejícím zápasem s Jihlavou.
Plakáty
jsme viděli opravdu jenom před zápasem s Jihlavou.
Samozřejmě
je v dnešní době nejlepší se zaměřit na online propagaci:
Poslední
příspěvek na facebooku před 18 dny. Mezitím se hrály dva
přípravné zápasy a jeden venkovní ligový, ale o tom nějak
informovat těch pět tisíc lidí na FB není potřeba.
Chystá
se nějaké setkání fanoušků s hráči, popřípadě vedením
klubu?
Fotbal ve Znojmě děláme pro fanoušky, tudíž nás zajímá i jejich pohled na místní fotbal a hlavně jejich touhy. Z tohoto důvodu bychom chtěli uspořádat sezení s fanoušky a vyslechli si jejich názory. Nerad bych si na sebe ušil bič a vyřkl nyní nějaké datum. Určitě o tom budeme ještě jednat a fanoušky o všem informovat.
Fotbal ve Znojmě děláme pro fanoušky, tudíž nás zajímá i jejich pohled na místní fotbal a hlavně jejich touhy. Z tohoto důvodu bychom chtěli uspořádat sezení s fanoušky a vyslechli si jejich názory. Nerad bych si na sebe ušil bič a vyřkl nyní nějaké datum. Určitě o tom budeme ještě jednat a fanoušky o všem informovat.
Fotbal
ve Znojmě děláme pro fanoušky? Nevíme, pro koho se ve Znojmě
fotbal dělá, ale pro fanoušky určitě ne. Každopádně setkání
s fanoušky se nesmí uspěchat. Ještě bychom s tím rok
dva počkali.
Nakousli
jsme téma setkání s fanoušky. Jak to však máte do budoucna
vymyšlené ohledně společných akcí fanoušků s fotbalisty?
O několika možných akcích jsme se již bavili a některé plánujeme. Zajisté se fanoušci vše dozvědí včas.
O několika možných akcích jsme se již bavili a některé plánujeme. Zajisté se fanoušci vše dozvědí včas.
Jen plánujte, času dost.
Budete
fanouškům vypravovat autobusy na venkovní zápasy?
Pokud uvidíme, že fanoušci budou mít o tuto službu zájem, rádi vypravíme autobusy na venkovní zápasy a uvidíme je tak v hledišti i na jiném stadiónu, než jen na tom našem.
Pokud uvidíme, že fanoušci budou mít o tuto službu zájem, rádi vypravíme autobusy na venkovní zápasy a uvidíme je tak v hledišti i na jiném stadiónu, než jen na tom našem.
Měli
byste dělat vše pro to, abyste viděli nějaké fanoušky aspoň na
těch domácích zápasech.
S
jakou průměrnou návštěvou byste byli letos spokojeni?
Samozřejmě bychom uvítali vyprodaný stadion na každém zápase, ale budeme spokojeni, když budou fanoušci chodit v hojném počtu a odcházet spokojeni s předvedenou hrou našeho mužstva.
Samozřejmě bychom uvítali vyprodaný stadion na každém zápase, ale budeme spokojeni, když budou fanoušci chodit v hojném počtu a odcházet spokojeni s předvedenou hrou našeho mužstva.
Tak
co? Jste spokojeni? My moc ne.
Velkými
šlágry podzimu jsou zápasy s Jihlavu a Brnem. Hodláte na ně
udělat větší propagaci, než na ostatní duely?
Duely s Jihlavou a Zbrojovkou budou pro fanoušky zajisté ty nejzajímavější v podzimní části soutěže. Naším cílem však bude, aby si fanoušci našli cestu na fotbal i na jiné duely. Můžu slíbit, že propagaci nezanedbáme.
Duely s Jihlavou a Zbrojovkou budou pro fanoušky zajisté ty nejzajímavější v podzimní části soutěže. Naším cílem však bude, aby si fanoušci našli cestu na fotbal i na jiné duely. Můžu slíbit, že propagaci nezanedbáme.
Tak
třeba budou na Zbrojovku zase plakáty…
Slíbit
se dá cokoliv…
Na závěr: Za
sebe můžeme říct, že je nám celkem jedno, že hrajeme tužku a jsme
na chvostu tabulky. Stejně tak je nám jedno, jestli budeme hrát
druhou ligu nebo divizi. Pro nás je nejdůležitější mít tady
klub, který bude spjatý s městem, spjatý s regionem.
Klub, kde bude schopné vedení, které se bude snažit dělat tady
ten fotbal trošku pro lidi. Takový klub budeme rádi podporovat.
Podpora toho, co tady je teď, se nám, bohužel, čím dál víc příčí.
Žádné komentáře:
Okomentovat